dinsdag 27 november 2012

Tsja Markske...


Tsja Markske,

Plaatjes kunnen veel zeggen vind je niet?

Maar goed, je kan in ieder geval niet zeggen van Mark Rutte dat zijn regeringen ongemerkt aan de samenleving voorbij gegaan zijn, he Mark?


Ja ik dacht "Kom, ik zal eens beginnen met een positieve opmerking" maar hoe triest het eigenlijl allemaal aan het worden is kun je al afzien aan het trieste feit dat die eerste zin van deze brief het meest positieve is dat er tot nu toe te zeggen valt over je avontuurtje "On the bald side"



Heb je zijn reactie gezien op jouw bekentenis de verkiezingsbelofte te hebben gebroken? (en houweensop! Een klein beetje gebroken is gewoon gebroken, niet lullen joh!)

Die opmerkingen van hem, zichtbaar moeite hebbent de slappe lach tegen te houden tot hij uit het zicht is. "Helaas heb ik daarin gelijk gekregen.. blablabla..." en dan die kop erbij waar je van kan aflezen dat hij vind dat hij jou bij de onderhandelingen als zijn batty boy heeft mogen gebruiken, twee keer, en dan ook nog eens smalend zijn eigen ego mag omhoogpraten voor de camera's ten koste van jou, maar stiekem ten koste van ons allemaal..

En heel eerlijk Mark, hij straalt daarmee niets uit waartoe hij geen reden voor heeft. Hij had je die eerste ronde al zo ver uit je broek geluld dat je bijna door je eigen partijleden gelynched werd. Zelfs ik begon je toen te schrijven! Maar in plaats van dat je in die tweede ronde door alle commotie weer terug met bijde voetjes op de grond was gezet heb je je ook in de tweede rond wéér in je kont laten nemen, en zelfs zelf het glijmiddel rijkelijk rond de paal gesmeerd zodat het nu ook bij je eigen aanhang er lekker ingleed.

Op zich best knap natuurlijk, recht(ig) Nederland een heel links regerings beleid onder hun snuffert binnensmokkelen. Dat moet ik je dan wel nageven, maar an sich wordt het er niet aangenamer om mee te leven. En dan net als je het trucje bijna zonder kleerscheuren voor elkaar hebt en de gemoederen begonnen te bedaren kwam dan de Griekse deal van gisteren.

En dan moet ik toch denken aan het engelstalig spreekwoord "The straw that broke the camels back" als ik eerlijk ben.

Want kom op Mark. Het 2e Kabinet Rutte is nog geen twee maanden aan het werk en je hebt al 2 keer door het stof gemoeten. En die laatste is een flinke hoor. De door jou niet meer te ontwijken woorden "geen cent meer naar Griekenland" (je andere keuze was een antwoord dat je je meerderheid in de verkiezingen had gekost) zijn niet waar gemaakt. En gedeeltelijk, of een klein beetje, dat bestaat hier niet natuurlijk. Net als een klein beetje genocide of een klein beetje zwanger.


En jij en ik weten allebei dat er nog een paar verassingen zitten aan te komen. De afspraakjes tussen jou en didi die niet op papier staan. De "Over een jaartje, als niemand meer zo oplet, dan doen we dit en dat even zo stil mogelijk er door jassen." gesprekjes. HO laat die reflex reactie "dasniewaar" maar achterwege. Jij weet net zo goed als ik dat die er zijn. Dus don't even bother.



Want gisteren zijn de hekken van de dam gegaan natuurlijk dat snap je wel. Nu de ruggengraten in Brussel voor deze ene keer niet recht gehouden bleven zul je zien dat de Grieken in 2014 toch niks aan de situatie te hebben gedaan want ja, dat geld komt toch wel, en dan vliegen er wéér eurotjes als vanzelf uit onze broekzak naar Knossos en Kreta.



En dan lees je ook nog eens het nageltrekkende
Naast straffen moet ook bemiddeling tussen daders en slachtoffers vanaf nu een kans krijgen. Om de onafhankelijkheid van rechters te waarborgen, wordt het plan voor de omstreden minimumstraffen ingetrokken. Ook de toon moet anders: Teeven kan beter niet meer zeggen dat inbrekers het risico lopen doodgeslagen te worden.
en
Marcouch: 'Alleen repressie, dat is een gedachtengang met tekortkomingen.' Recourt: 'We moeten met een andere bril kijken. Minder ideologisch. Meer naar wat werkt om mensen van het criminele pad af te brengen. Het is én-én. En het slachtoffer, en de dader.'

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11698/Kabinet-Rutte-II/article/detail/3354038/2012/11/27/PvdA-roer-moet-om-bij-ministerie-van-Justitie.dhtml (de rest kon ik echt niet lezen, ik was misselijk na deze citaten echt!)

Dat moet zo'n beetje, vooral op het moment dat jij staat toe te geven je woorden niet te kunnen waarmaken voor de NOS camera's, een natrap in je ballen zijn geweest niet? Ten minste, ik hoop dat ook jij nog walgt van dat soort uitspraken...

Kijk, en nu spreek ik voor mezelf en niemand anders, als ik dan op een Dinsdag dit alles via de media tot me neem, die Griekenfail van Europa, jouw woorden terug nemen en op moeten vreten, met als klap op de vuurpijl het bewijs dat het onmogelijke mogelijk is, dat Teeven en Opstelten niet het ergste is wat op justitie de laatste milennia is overkomen door Marcouch en Recourt.... Tsja dan is gemoed verzwaard en is de avond geen fijne. Ik was dus zinnens er een eind aan te maken voor vandaag en het bed te vereren met mijn lichamelijke beroeringen.

Maar ja, ik met mijn stomme hoofd nog "even geenstijl kijken" of er iets nieuws was. En toen knakte er iets hoor. Die straw die de rug van die Kameel brak. Nou ik feel met de Kameel vertel ik je! Een wonder van bijbelse proporties is het dat ik niet heb geleden aan een aanval van cometvommit!



Ik dacht werkelijk dat ik 10 jaar gemist had en de islamisering bijna voltooid was. Dat ik al in het EuroIslamKalifaat terecht gekomen was.

Of dat ik in een alternatieve tijdslijn was beland...


Duizenden jongens en meisjes die voor school en na school niets anders kennen dan Quran Quran bidden bidden Quran Quran en slapen. In Nederland. En dn gaat het in het artikel om de brandveiligheid!! Niet over hoe die internaten hier in Nederland hebben kunnen ontstaan of hoe ze zo snel mogelijk te sluiten!!

Nee serieus! Er word met geen woord gesproken over het hier niet thuishoren, kindermishandeling, hersenspoelen, willen we niet en weg ermee! Echt. Ik moest even wat vast pakken om niet neer te gaan, zo was het me aan het duizelen!


Ja, en daar moet ik je nu toch op aanspreken hoor Mark. Ik bedoel, de bevolking in de portomonee misbruiken dat is nog tot daar aan toe maar hier is een grens overschreden en we moeten er nu absoluut een eind aan maken om aan te geven "Nee, ook voor ons ben je nu over de grens, dit gaat niet gebeuren en als je het daar niet mee eens bent blaas je jezelf maar lekker op."

Dit kan wel eens het moment zijn waarop men over tweehonderd jaar terug kijkt als het beslissende moment waarin het lot van de Europesche bevolking bezegeld werd en de Islamitische Europesche Unie onvermijdelijk werd.




Het moment dat de Islam ook hier lokale jeugd vanaf het meest opportune moment in hun jeugdige ontwikkeling onder controle genomen kan worden en gesculptuurd kan worden naar wens van de leiders van de Islam. Zonder dat de ongelovige varkens er ook maar iets over zeggen, laat staan er iets aan doen.

Zo hebben ze geen Mullah Omar of een Afghanistan meer nodig als safe haven. Wat kunnen zij hen bieden wat zij hier niet in luxe kunnen krijgen?



Ja je hebt gelijk, ik ben aan het ranten nu. Maar godverdomme Mark, ben ik nou de enige die dat ziet? Ik kan er woedend om worden, die argelose naieve onwil om de idiotie van de houding van de overheid en de linksche mens tegenover de Islam in te zien. De absolute weigering om maar de mogelijkheid te overwegen dat de Islam geen religie van liefde en vrede is. Als een kind de vingers in de oren stekend en "LALALALALALALALA" roepend om het bevooroordeelde veroodelen van de bevolking niet te hoeven horen nadat een opa op de tribune bij zijn voetbalamateurclub in elkaar geslagen word door Marokkanen omdat hij een Haram broodje aan het eten is. Een fucking mexicano. Bij zijn eigen vereniging op de tribune zoals hij als decennia deed.

Tel dat nou eens allemaal bij elkaar en zeg me dan nog eens dat ik me geen zorgen hoef te maken dat je Nederland aan Samson hebt uitgeleverd?

Tsja Markske... een big, warm, steaming, smelling, soft, gooey, brown pile of SHIT die je daar hebt gemaakt vind je niet? \

Maar goed, not all hope is lost (YES! Ik heb dat zonder een spier te verrekken en een strak gezicht kunnen typen alsof ik het zelf geloof!!!!!) en je bent immers nog 4 jaar de Premier van Nederland. Jij bent The Man! De Chief....

En ik zou je kunnen vertellen hoe je hier en daar nog een stuurwiel hebt waarmee je de koers rechtstreeks naar de diepten van Davey Jones locker zou kunnen veranderen richting kalmere wateren en misschien zelfs een Veilige Verkiezingen Doorgang inloodsen (al is die misschien even moeilijk te vinden als de noordelijke doorgang of die doorgang die Magellaan zocht).



Maar dat zal ik niet doen. Het is al moeilijk genoeg nu voor mij om mijzelf te weerhouden van mijn (gerechtvaardigde, ik citeer mijn eerste brief
"(...) Gewoon een paar dingen om aan te denken als je daar tegen die glimmende kop van Didi aan zit te kijken. (je weet toch dat die lach van hem van carbonfiber is he?) (...)"
) "Zie je wel, zij het je nog!" moment. En tsja, op het moment dat je het snapt hoef ik je dat niet voor te zeggen natuurlijk. En als je het nu nog steeds niet door hebt dan is er niets wat ik kan zeggen dat je nog kan redden, slechts uitstel van het onvermijdelijke is dan nog haalbaar.

En ja Mark, ik denk dat je je daar voorlopig maar even bij neer moet leggen. Dat voorlopig het meest haalbare voor jou de komende vier jaar het beperken van de schade is die de afgelopen onderhandelingen en eerste regeerdagen jou en de parij hebben toegebracht. Het dicht kitten van het gat in de kiel van de VVD waarlangs de kiezers en de leden nu naar de PVV of zwevende kiezer weglekken.

Succes er mee.


Groetjes,
deuZige


Geen opmerkingen:

Een reactie posten